اگر بغداد بر خروج نظامیان آمریکا اصرار کند باید تاوان بدهد

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن به نقل از السومریه، کارین ساساهارا کاردار سفارت آمریکا در اردن، هرگونه میزبانی اردن از نظامیان آمریکایی در صورت خروج از عراق را تکذیب کرد.

اگر بغداد بر خروج نظامیان آمریکا اصرار کند باید تاوان بدهد

این مقام آمریکایی هرگونه مذاکره میان واشنگتن و امان را برای میزبانی از نیروهای آمریکایی را رد کرد و در مورد مصوبه مجلس عراق نیز اعلام نمود: حضور نیروهای آمریکایی در عراق به درخواست مجلس نبوده است که با یک مصوبه دیگر انتها یابد!

ساساهار همچنین ادعا کرد: حضور ما در عراق بنا به ضرورت حفظ امنیت عراق و تمامی منطقه اجرا شده و خروج نیروهای آمریکایی به زیان عراق است و این کشور را به میدانی برای اجرای طرح های ایرانی تبدیل می نماید.

کاردار آمریکا در اردن مدعی شد: نظامیان آمریکایی در عراق به مثابه ضامن ادامه دموکراسی در این کشور هستند و اگر این نیروها از عراق خارج شوند، هرج و مرج و ویرانی همانند آن چه در سوریه رخ داد، در عراق نیز اتفاق خواهد افتاد. علاوه بر این تمامی دارایی های عراق در آمریکا بلوکه خواهد شد.

وی اضافه نمود: اگر بغداد به خروج نیروهای ما اصرار کند باید تمامی خسارت هایی که ارتش آمریکا در خلال آزادسازی عراق و نجات این کشور از دست خلافت اسلامی(اشاره به داعش) متحمل شد را بپردازد!

منبع: خبرگزاری مهر

به "اگر بغداد بر خروج نظامیان آمریکا اصرار کند باید تاوان بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر بغداد بر خروج نظامیان آمریکا اصرار کند باید تاوان بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید