آقای فرهاد مجیدی، این حرف ها را رها کنید!

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، درست در همان روزی که لحظه شماری هواداران الهلال برای معرفی نیمار جونیور به عنوان ستاره نو این تیم آغاز شده، هواداران استقلال نگران شرایط سعید مهری و منتظر محمد هستند. با این حال فرهاد مجیدی در مصاحبه تازه اش، استقلال را بزرگ ترین باشگاه آسیا دانسته است. سوال اینجاست که اگر استقلال واقعا در چنین شرایطی قرار گرفته است، چرا شما در دوران بازی و مربیگری، همیشه خواستار ترک این تیم با اولین پیشنهاد دریافتی بودید؟

آقای فرهاد مجیدی، این حرف ها را رها کنید!

استقلال زمانی بزرگ ترین و پرشکوه ترین باشگاه آسیا بود. وقتی که در قاره کهن، تن و بدن رقبا را می لرزاند. از آن شکوه، اما تلی از خاکستر به جا مانده است. اگر استقلال هنوز بزرگ ترین باشگاه آسیا بود، سرمربی اش بعد از قهرمانی با اولین پیشنهاد به تیمی ملحق نمی شد که هیچکدام از هواداران فوتبال ایران نام اش را هم نشنیده بودند.

اگر استقلال همچنان بزرگ ترین باشگاه آسیا بود، شانس حضور در لیگ قهرمانان را به خاطر بدهی به یک مربی خارجی از دست نمی داد. اگر آن عظمت هنوز وجود داشت، باشگاه برای حفظ ستاره های کلیدی اش با مشکل روبرو نمی شد. اگر استقلال هنوز بزرگ ترین باشگاه آسیا بود، سرمربی اش ناچار نمی شد در آغاز فصل چنین اضطرابی را تحمل کند. نه فرهاد مجیدی عزیز. این حرف ها را رها کنید. از این شعار ها دل بکنید. گذشته ها گذشته و استقلال برای آن که دوباره بزرگ ترین باشگاه آسیا گردد، اول باید مجوز حرفه ای اش را دریافت کند! این شعار ها فقط از دور زیبا هستند و از نزدیک، فقط تحمل رنج را دشوارتر می نمایند. بی خیال آقای مجیدی. اگر استقلال بزرگ ترین باشگاه آسیا باشد، لابد شما هم وفادارترین چهره تاریخ این باشگاه هستید!

منبع: فرهیختگان

منبع: فرارو

به "آقای فرهاد مجیدی، این حرف ها را رها کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای فرهاد مجیدی، این حرف ها را رها کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید